.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روایت ‌دختر هاشمی ‌از توقع ‌همسر هاشمی

فاطمه هاشمی، دختر بزرگ آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفتگو با روزنامه آرمان روابط عمومی گفته است: ایشان(هاشمی) وقتی ما ناراحت می شویم آیه های صابرین را برای ما می خوانند و می گویند باید صبر کرد و همیشه هم گفته اند که من هدفی را انتخاب کرده ام که در این راه سختی های زیادی را باید تحمل کنم.

او همچنین در مورد عفت مرعشی، همسر هاشمی و مادر خود نیز می گوید: مادر من خیلی نسبت به حملاتی که به پدر می شود ناراحت می شوند و می گویند سی سال برای انقلاب زحمت کشید و بیست سال نیز قبل از انقلاب در زندان بود یا فراری بود، حالا منصفانه نیست که اینگونه با ایشان برخورد شود.

مادر (به پدر) می گوید چرا مقابل انتقادها واکنش نشان نمی دهید و سکوت می کنید؟ و پدر می گوید که من صبر می کنم. ناراحتی مادر بیشتر این است که خانواده ما این همه به انقلاب خدمت کرده اما چرا گاهی برخوردهای بیرحمانه ای صورت می گیرد؟ در واقع مادر توقع ندارد اینطور برخورد شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علي 31 ارديبهشت 1391
وقتي آقاي هاشمي براي انقلاب زحمت كشيدند هدفشان پابرهنه ها بودند اما الان چه؟؟؟؟
نا شناس 1 خرداد 1391
اگر شما برای انقلاب زحمت کشیدید خیلی ها بیشتر از شماها زحمت کشیدند ولی اینگونه نهایت استفاده از این انقلاب را نبردند که شما بردید. خواهشا به مادرتان بگویید هنوز آن حرفهایش در روز انتخابات 88 در گوش مردم است که جوانان مردم را به خیابانها بر علیه نظام فرا خواند برادرت اگر راست می گفت چرا نماند ثابت کند که دزدی نکرده چرا فرار کرده خواهرت این همه به مسئولین نظام علنا توهین کرد نظام با این دو نفر چه کرد؟ هیچی از تبصره آقازادگی نهایت استفاده را کرده اید و می کنید. برادرت برای اینکه پدرت به ریاست جمهوری برسد چقدر از پول بیت المال را حیف و میل کرد؟؟؟ در دوره ریاست جمهوری 5 تا 9 هر جا دست می گذاشتی هاشمی ها بودند. فرزندان مردم این همه زحمت می کشیدند تا تحصیلات عالیه می خوانند اخر هم بیکار بودند. آیا این عدالت بود؟؟؟!!! بعید می دانم این حرفها را بگذارید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.